Workshop Claim Management

September 2, 2016

Seminar Aspecte Practice ale Managementului Revendicărilor în cadrul Contractelor de Antrepriză

 

23 – 24 Februarie 2017, Hotel Novotel

 

managementul-revendicarilor-23-24-februarie-2017

Nu există proiect în construcţii în care părţile în contract – Beneficiarul şi Antreprenorul – să nu aibă neînţelegeri care, de cele mai multe ori, se transformă în dispute. Proiectele incomplete sau incorecte, modificările de cantităţi de lucrări, programul de lucrări nerealist sau evenimente ce sunt în afara controlului părţilor în contract, conduc la revendicari pentru întârziere, accelerare, perturbări şi recuperarea costurilor. De cele mai multe ori, însă, justificarea revendicarilor nu ajută la rezolvarea problemelor, afectând evoluţia relaţiei contractuale dintre părţi şi, în unele cazuri, conducând la eşuarea proiectului.

Organizat de Trofin şi Asociaţii, Alina Valentina Oprea, AB Resolution şi CPM Consulting, seminarul “Aspecte Practice ale Managementului Revendicărilor în cadrul Contractelor de Antrepriză” are ca obiectiv înţelegerea mecanismelor care stau la baza elaborării revendicărilor, creearea unui limbaj comun, precum şi aplicarea practică a cunoştinţelor în scrierea acestora.

Seminarul susținut de Valentin TROFIN, Managing Partner, Trofin şi Asociaţii, Fellow, Chartered Institute of Arbitrators, Alina Valentina OPREA, Trainer Acreditat FIDIC, Bogdan OPREA, Trainer Acreditat FIDIC şi Augustin PURNUŞ, PhD, PMP, CSPM, Expert Forensic Scheduling, se adresează tuturor celor implicaţi în proiecte de infrastructură, printre care (şi nu numai): manageri de contract, manageri de proiect, specialişti FIDIC, Consultanţi, Beneficiari, Antreprenori, Avocaţi, consilieri juridici.

 

Pentru înscrieri, adresaţi-vă la events@trofin.com